روش های هوشمند مدیریت بازاریابی

صاحبان کسب‌و‌کارهای کوچک مسئولیت‌های زیادی دارند و اغلب درگیر حجم بسیار زیادی از وظایف هستند. مدیریت بازاریابی یکی از بزرگترین چالش‌هایی است که صاحبان مشاغل کوچک با آن روبرو هستند.

تدوین یک برنامه

بازاریابی به طور تصادفی نتایج ناهمواری ایجاد می‌کند. تصمیم بگیرید که می‌خواهید از تلاش‌های بازاریابی‌تان چه چیزی به دست آورید، کدام روش‌ها براساس تحقیقات بازارتان برای دستیابی به مشتریان هدف بهترین کارکرد را دارند، و چه نوع بودجه‌ای را می‌توانید به بازاریابی اختصاص دهید. سپس یک برنامه بازاریابی 12 ماهه با جزئیات ایجاد کنید. از آن به عنوان نقشه راه خود برای هدایت تلاش‌های بازاریابی استفاده کنید.



بازاریابی خود را در حال حرکت مدیریت کنید

صاحبان کسب‌و‌کارهای کوچک هرگز دست از کار نمی‌کشند و مدیریت بازاریابی آن‌ها نیز نباید هرگز از فعالیت خود بایستد. برای ایجاد، راه‌اندازی و مدیریت کمپین‌های بازاریابی در هر زمان و مکان، یک راه‌حل CRM سازگار با موبایل مانند CRM آنلاین را انتخاب کنید. از آنجایی که در زمان واقعی همگام‌سازی می‌شود، همیشه اطلاعات فعلی را روی دستگاه تلفن همراه خود خواهید داشت.

اندازه‌گیری نتایج

برای اینکه بدانید مدیریت بازاریابی شما کارآمد است یا خیر، باید نتایج را اندازه‌گیری کنید. از داینامیک CRM آنلاین برای جمع‌آوری داده‌های مشتری و گزارش رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید. تجزیه و تحلیل وب‌سایت خود را اضافه کرده و تمام اطلاعات مورد نیاز خود را جمع‌اوری کنید تا در نهایت بهترین ROI را ایجاد کنید. همچنین با اندازه‌گیری نتایج سازمانی، می‌توانید برنامه بازاریابی خود را برای موفقیت بیشتر تنظیم کنید.

خودکارسازی

از ابزارهایی مانند نرم افزار CRM برای کارآمدتر کردن سازمان استفاده کنید. CRM آنلاین می‌تواند تمام تعاملات و داده‌های مشتری را در یک مکان ردیابی کند، با برنامه‌هایی که قبلا از آن‌ها استفاده کرده‌اید، کار می‌کند و سایر دسترسی‌ها را خودکار می‌کند. اتوماسیون به شما زمان و پول بیشتری می‌دهد تا در جایی که نیاز است خرج کنید.

برای مطالعه این مقاله به صورت کامل به لینک زیر مراجعه نمایید:

روش های هوشمند مدیریت بازاریابی

Comments

Popular posts from this blog

CRM چیست؟

توسعه‌ی کراس پلتفرم چیست؟

Birnenstangen