چرا به CRM نیاز داریم؟

 هر شرت با هر اندازه ای که باشد برای افزایش فروش و مدیریت بهتر و بهینه فروش نیاز به نرم افزار CRM دارد. 

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با ذخیره اطلاعات مشتریان کنونی و مشتریان احتمالی و مدیریت آن به تیم بازاریابی شما کمک می‌کند. همچنین باعث تقویت توانایی تیم فروش شما در معاملات نیز می‌شود و مشتریان بیشتری برای شما به همراه می‌آورد.


اگر در موقعیتی قرار دارید که کارهای بسیاری برایتان وجود دارد و در حال دست و پا زدن برای کنار آمدن با آن‌ها هستید، به CRM نیاز دارید. این پلتفرم به سرعت سرنخ‌ها را مرتب و اولویت‌بندی می‌کند تا اعضای تیم فروش بتوانند به موقع و کارآمد به آن‌ها پاسخ دهند.



شیت‌ها، ایمیل و نوت‌ها در ابتدای هر کسب‌وکاری به خوبی پاسخگوی نیازهای شما هستند. اما با توسعه کارتان، این ابزارها تیم شما را در تعامل با مشتری و تصمیم‌گیری سریع و آگاهانه محدود می‌کنند. سیستم CRM با منبعی از داده‌ها که به راحتی در دسترس است، می‌تواند نرخ موفقیت فروش را افزایش دهد و مشتریان را حفظ کند.

یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان خوب به شما این امکان را می‌دهد که آنچه را در حال وقوع است، پیگیری کنید. همچنین موقعیت‌هایی که باید منابع بیشتری را اختصاص دهید در اختیار شما می‌گذارد و حتی این امکان را می‌دهد که فروش آینده را تخمین بزنید.

مشتریان یکسان نیستند و شما به طور قطع نمی‌خواهید که بزرگ‌ترین مشتریانتان مورد غفلت واقع شوند. یک نرم افزار CRM می‌تواند به طور خودکار موارد و رویدادهای مهم مرتبط با ارزشمندترین مشتریان را به شما یادآوری کند تا به موقع عکس‌العمل نشان دهید.



Comments

Popular posts from this blog

CRM چیست؟

توسعه‌ی کراس پلتفرم چیست؟

Birnenstangen