مزایا و ویژگی‌های Copilot در CRM

 قبل از وجود Copilot، تیم‌های فروش زمان زیادی را صرف مدیریت روابط پیچیده با مشتری و انجام وظایف دستی می‌کردند که منجر به مدیریت ناکارآمد سرنخ‌ها می‌شد. این چالش‌ها در نهایت ثبت سرنخ‌ها و فرصت‌های فروش آن‌ها را به تأخیر می‌انداخت. آیا این موضوع برای شما آشنا به نظر می‌رسد؟

اگر چنین است، به خواندن ادامه دهید.

اکنون، با ادغام بومی Copilot در تمام محصولات Microsoft Dynamics 365، از جمله Dynamics 365 Sales (CRM)، گیرندگان اولیه آمار زیر را گزارش می‌دهند:

70٪ از کاربران Copilot گفتند که بهره‌وری بیشتری دارند و 68٪ گفتند که این نرم‌افزار کیفیت کار آن‌ها را بهبود بخشیده است.

به طور کلی، کاربران در مجموعه‌ای از وظایف (جستجو، نوشتن و خلاصه‌سازی) 29٪ سریع‌تر بودند.

کاربران تقریباً 4 برابر سریع‌تر توانستند عقب‌افتادگی خود را از یک جلسه جبران کنند.

64٪ از کاربران گفتند که Copilot به آن‌ها کمک می‌کند تا زمان کمتری را صرف پردازش ایمیل کنند.

85٪ از کاربران گفتند که Copilot به آن‌ها کمک می‌کند تا سریع‌تر به یک پیش‌نویس خوب برسند.

75٪ از کاربران گفتند که Copilot با پیدا کردن هر چیزی که در فایل‌هایم نیاز دارم، در زمان من صرفه‌جویی می‌کند.

77٪ از کاربران گفتند که بعد از استفاده از Copilot ، دیگر نمی‌خواهند آن را کنار بگذارند.

با وجود آمارهای چشمگیر، این تازه شروع ماجراست و قطعا با دریافت بازخورد بیشتر از کاربران، قابلیت‌های Copilot حتی بهتر هم خواهد شد.

اگر هم‌اکنون از اکوسیستم مایکروسافت استفاده می‌کنید، به این معنا که از هر محصول مایکروسافت از جمله Microsoft 365 یا Teams  بهره می‌برید، ادغام D365 Sales برای شما بسیار قدرتمندتر خواهد بود. بدین ترتیب می‌توانید از Copilot در تمامی این سیستم‌های بهم پیوسته استفاده کنید. فوق‌العاده است، نه؟

با این حال، اگر به دنبال بهینه‌سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود هستید و می‌خواهید بدانید که Copilot در D365 Sales چگونه می‌تواند به تیم شما کمک کند، این بلاگ برای شما مناسب است. بیایید به مزایا و ویژگی‌های آن بپردازیم.

 برای خرید CRM از شرکت تکران به لینک زیر مراجعه نمایید:
خرید CRM

Comments

Popular posts from this blog

CRM چیست؟

توسعه‌ی کراس پلتفرم چیست؟

Birnenstangen